Followers

History ♥

Wednesday, January 15, 2014

Double Stemcell


 assalamualaikum 





KHASIAT STEMCELL
  • anti-pengoksida yang mampu mencegah penyakit Barah. Menghalang sel dalam badan dari mengalami kerosakan dan mematikan bahan radikal bebas yang merbahaya
  • berupaya memulihkan sistem kardiovaskular, risiko penyakit jantung, strok dan kolestrol tinggi serta mengawal diabetis, meningkatkan sistem imunisasi badan serta melegakan penyakit sendi.
  • Mengandungi bahan ohytonutrient yang boleh melambatkan proses pengoksidaan kolestrol yang tidak baik iaitu satu proses yang berperanan dalam pertumbuhan penyakit jantung
  • melambatkan proses penuaan'.  Sel Stem buah mampu memberi kesan positif kepada manusia kerana ia berupaya memperbaiki tisu dan sel dalam badan di samping menggalakkan penghasilan sel baru.
  • Mengandungi sel tisu Malus PhytoCellTec Domestica pada sel stem pokoknya  untuk membantu melindungi sel induk kulit manusia daripada unsur yang boleh merosakkan kulit seperti sinaran ultra ungu (UV).
  • Bertindak mencantikkan kulit, sekaligus mengatasi masalah penuaan. 
  • Mengandungi kandungan vitamin C yang tinggi dan berupaya menggalakkan pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat. 
  • Berkesan mengembalikan keremajaan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel premium kulit yang menjadi sumber utama untuk membaiki epidermis iaitu lapisan luar di samping menggalakkan pembentukan pigmen kulit.
  •  menjadikan kulit lembut, tegang dan sihat dari dalam.  



Info lebih lanjut mengenai PHYTOSCIENE DOUBLE STEM CELL



PhytoCellTec™ MalusDomestica (Apple Stem Cell)

Diambil dari buah Apple Uttwiller Spatlauber, direkodkan sejak abad ke 18 dijumpai di Thurgau, daerah Utara Switzerland. Buah Apple jenis ini sangat popular kerana boleh disimpan lama. Kelihatan segar walaupun setelah lebih 4 bulan di petik. Lebih lama dari Apple lain yang kelihatan kecut dan berkedut. kulit pokoknya juga akan cepat pulih sekiranya tercedera.  Khasiat Stem Cell dari buah Apple jenis ini adalah melambatkan proses PENUAAN (anti – ageing), melindungi dan mempercepatkan pertumbuhan sel kulit baru dan melambatkan kedutan. Antara artis yang menggunakan teknologi Apple Stem Cell ini adalah Michelle Obama dan Jennifer Lopez.



PhytoCellTec™ Solar Vitis (Grape Stem Cell)

Solar Vitis Stem Cell diperolehi dari Anggur GamayTeinturierFréaux – Anggur dari Negara Burgundy yang mengandungi polyphenols yang SANGAT TINGGI untuk melindungi kulit dari sinaran UV. Hasil kajian mendapati PhytoCellTec™ Solar Vitis sangat effective untuk melindungi epidermal stem cells dari sinar UV yang diketahui sangat bahaya dan penyebab kepada proses penuaan. PhytoCellTec™ Solar Vitis meningkatkan keanjalan dan menegangkan kulit.



Acai Berry
Dianggap “Beauty Berry” dari Amazon, penuh dengan segala khasiat yang menjadikan tubuh anda kelihatan menawan luar dan dalam. Ditambah dengan anthocyanins dan flavonoids menjadikan Acai Berry buah yang paling tinggi antioxida dibandingkan dengan buah berry yang lain. Acai Berry adalah 5 kali antioxida dibandingkan dengan gingko. Acai Berry juga penuh dengan Asid Lemak Omega (omega fatty acids), amino acids, mineral semulajadi, Vitamin A, B1 dan E.


Dari sudut kesihatan :-

♥ Mengurangkan BERAT BADAN - Acai boleh meningkatkan metabolisme dan       membuang berkilo2 sisa dan toksin dari badan

♥ Tenaga TIDAK TERBATAS - Acai juga membantu anda rehat dengan lebih 
   baik supaya lebih segar di pagi hari selepas bangun dari tidur

♥ Melancarkan peredaran darah, tumpuan & ingatan - Acai memperbaiki aliran  darah ke otak supaya ia dapat beroperasi dengan lebih cekap. Dengan            peredaran baik, anda berasa lebih baik dan hidup lebih lama.

♥ Merendahkan kolesterol, menguatkan jantung.

♥ Kulit lebih sihat dan berseri - sebatian unik dan antioksidan dalam Acai        membuatkan kulit kelihatan dan berasa lebih muda.




Blueberry

Blueberry adalah buah-buahan yang penuh dengan vitamin, mineral dan antioksidan. Manfaat kesihatan menakjubkan bermanfaat dalam mengurangkan lemak, mengurangkan radikal bebas, memerangi isu metabolik negatif, menggalakkan paras insulin yang lebih baik, menyokong kesihatan okular dan mempunyai daya tahan dari penyakit dan kanser.

Blueberry mempunyai khasiat Vitamin C yang sangat tinggi, yang menggalakkan sistem imun yang sihat. Blueberry juga mengandungi Vitamin A, Iron, Kalsium, Mangan, Vitamin K, Vitamin E, Zink, Fosforus dan Selenium. Kandungan Mangan membantu menukarkan karbohidrat, protein dan lemak kepada tenaga ditambah gabungan nutrien dalam blueberry akan menjaga penglihatan dan menyihatkan retina .Blueberry mengandungi tahap antioksidan dan serat. Gabungan duo dinamik ini menggalakkan keupayaan untuk memecahkan kolesterol, lantas menghalang pertumbuhan isu metabolic yang boleh mnggalakan penyakit jantung. Blueberry mengandungi flavonoid. Flavonoids telah ditunjukkan untuk meningkatkan daya ingatan dan fungsi kognitif seperti; keupayaan untuk berfikir, membuat keputusan, dan mengekalkan kefahaman umum dan pengekalan. Di samping itu, penggunaan tetap flavonoid boleh membantu melambatkan penurunan mental penuaan. Flavonoid dalam blueberry telah terbukti memberi perlindungan terhadap penyakit seperti Alzheimer dan Parkinson.


               

                 ♥


Zaza (Rawang)

Masalah : Kulit berjerawat di muka dan belakang badan, Berminyak, Tidak Sekata,
Pengambilan Phytocell : 1 sachet setiap hari (malam sebelum tidur) selama 28 hari
Manfaat : Jerawat di muka hilang, di belakang badan makin berkurangan, muka tidak berminyak, menjadi lebih cerah dan tidak perlu berbedak.





















Jika Anda Rasa Untuk Ambil Supplement Itu Mahal.
Cuba Anda Sakit Dulu Baru Anda Akan Tahu
Bahawa Ubat Lagi Mahal Harganya.

Supplement Untuk Repair Pelbagai Jenis Penyakit.
Sedangkan Untuk Satu Penyakit Perlukan Pelbagai Jenis Ubat Ubatan.


PM/SMS/WHATSAPP  017-3534434 untuk info lanjut @ order 

No comments:

Post a Comment